در اشک من سهیم باش


ماه را به هیچکس نمی دهم

دلم گم کرده راهش را و چشمانم نگاهش را,شبیه آسمانی که شبی گم کرده ماهش را..

 

حالا که من ندارم

شانه برای گریه...

حالا که غم گرفته

تمام جان من را......

حالا که عمر من چون شمع رو به باد است..

در اشک من سهیم باش

با من بریزان اشکت

من هم نفس ندارم...!

شاید دلم بخواهد

باشد کسی در آن شب

نالان به روی گورم

من یارو کس ندارم..!

در اشک من سهیم باش...



نظرات شما عزیزان:

جوجو
ساعت20:48---12 آبان 1390
میـ ـ ـسیـ ـ ـ گلم نظل لفطته.

ali
ساعت16:50---9 آبان 1390
salam
mer30 ke bem sar zadi
matnat ghashangan
bazam bem sar bezan
byeeee


شراب عشق
ساعت23:05---5 آبان 1390
سلام دوست عزیز ممنونم که سر زدی تو هم وبلاگ قشنگ وجالبی داری و به همین خاطر اون مطلب اولیتو خواستمو گذاشتم تو وبم چون به دردم یه دواییه در ضمن لینکت کردم عزیز موفق باشی من یه دل شکسته ام

لیلی
ساعت20:13---30 مهر 1390
سلام نیلوفر خوبی؟ وب قشنگی داری خیلی خوشم اومد اهنگتم عالیه .موفق باشی

ياسمن
ساعت21:28---25 مهر 1390
سلام عزيزم
ما ادم ها هرچي توي ذهنمونه برامون در اينده به عمل ميرسه
هيچ وقت فكرتنهايي رو نكن چيزايي رو كه دوست داري رو نقاشي بكش و هروز صبح بهشون نگاه كن و خدا رو شكر كن
اون موقع ...
معجزه خدا رو ميبيني


ياسمن
ساعت21:26---25 مهر 1390
سلام عزيزم
ما ادم ها هرچي توي ذهنمونه برامون در اينده به عمل ميرسه
هيچ وقت فكرتنهايي رو نكن چيزايي رو كه دوست داري رو نقاشي بكش و هروز صبح بهشون نگاه كن و خدا رو شكر كن
اون موقع ...
معجزه خدا رو ميبيني


3pehr
ساعت21:02---20 مهر 1390
سلام و درود بانو
كجايي ديگه آپ نمي كني
بيكار باشي كلاهمون تو هم ميره آآآآ
من آپم
وقت كردي يه سر بزن و نظر يادت ...
موفق باشي


parand
ساعت16:04---17 مهر 1390
JiZ
naz
nice
thanks


بانوی خیال
ساعت18:46---16 مهر 1390
به احساس و سلیقه ی بکرت و به ماهی که تو آغوشته حسودیم میشه .پروفایل جالبی داشتی .امیدوارم همیشه موفق باشی.به وبلاگ منم سر بزن خوشحال میشم از نظرت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 15 مهر 1390برچسب:,سـاعت 22:8 نويسنده نیلوفر| |

ananazi&sajjad